dijous, 4 d’octubre del 2012

Gestió de documents amb Google Drive

Google Drive és una eina d’emmagatzematge d’archius en línia, aquests documents no s'emmagatzen a l'ordinador, sinó al nostre compte de Google, i així podem accedir als nostres documents sempre que vulguem i tinguem accés a internet.  També, mitjançant el Google Drive és poden compartir documents amb d’altres membres i aixó és molt útil per exemple, a l'hora de fer treballs amb grup.


Amb Google Drive podem crear varis documents:


I també podem classificar aquests documents per a facilitar-ne l'organització mitjançant carpetes: 



Per compartir els documents amb d'altres persones cal donar a "Comparteix" ( situat a dalt a la dreta), i un cop surt aquesta imatge ja podem triar amb qui la volem compartir.





Per més informació sobre l'ús de google Drive (clic aquí) 

Google Drive és una eina molt útil i eficaç ja que pots treballar amb els documents des de qualsevol ordinador. Un  altre avantatge que té es que constantment s'està desant la feina que estas fent, i així no corres el risc de que es borri la feina feta. La veritat es que per mi és una eina molt útil i ara l'utilitzo constantment per realitzar treballs i sobretot treballs en grup.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada